Této pracovní schůzky se zúčastnili zástupci ze všech 10 servisních gescí z celé České republiky a zaměstnanci firmy FAGOR.
V první části setkání, nový jednatel firmy FAGOR ELEKTRO s.r.o. pan Ing. Jaromír Šiška, seznámil přítomné s aktuálními informacemi z mateřské firmy FAGOR CNA Group. Mimo jiné představil harmonogram náběhu nových modelů FAGOR na trh v ČR a přehled marketingových aktivit v roce 2015. Zdůraznil také záměr firmy pokračovat v nabídce prodloužené záruky na vybrané spotřebiče FAGOR.
Ve druhé části schůzky již došlo na podrobné informace týkající se servisu v ČR, které představil pan Jiří Bazala z firmy PERFEKT SERVIS Brno. Během své vyčerpávající prezentace předal všem velké množství informací o organizaci servisu, regionálním zastoupení pro jednotlivé gesce a objednávání náhradních dílů. Připomněl také princip přijímání reklamací od zákazníků na zákaznické lince firmy FAGOR a jejich následné rozdělování na jednotlivé servisní gesce v ČR.
Další setkání servisních gescí je naplánováno na začátek roku 2016.
Zpět...