News

12.03.2015

Fagor CNA Group uspořádala mezinárodní setkání obnoveného obchodního týmu.

Mezinárodní konference Fagor

Fagor CNA Group uspořádala iberské shromáždění obnoveného obchodního týmu. Mezi nejzajímavější témata patřili očekávání prodejních výsledků a příprava nového sortimentu zboží.

Po mezinárodním shromáždění konaném 16. 2., pořádala Fagor CNA Group další iberské shromáždění 25. a 26. února, kde se setkal obchodní tým 40 lidí.

Ačkoliv se mezinárodní strategie Fagoru vyznačuje expanzí do nových zemí a udržením silné pozice v sortimentu MINI domácích spotřebičů na velkých trzích jako jsou například Spojené státy, iberské shromáždění jasně deklarovalo záměr společnosti v obnovení své pozice coby vedoucí španělské značky v Portugalsku a Španělsku.

Na těchto událostech se setkali obchodní manažeři, account manažeři, regionální ředitelé a obchodní zástupci, kteří tvoří nejdůležitější součást obchodních týmů Fagor CNA Group.

„Víme, že v současné době se uzavírají rámcové smlouvy se všemi nadnárodními centrálami ale i regionálními obchody s domácími spotřebiči, proto zůstáváme v úzkém kontaktu s našimi odběrateli.“ odůvodnil důležitost iberského shromáždění generální ředitel Francisco Martin. „Reprezentujeme dvě všestranné, velmi známé značky s širokou nabídkou produktů, vlastní odlišnou technologií ve většině kategorií, efektivní distribucí a službami vnímanými jako nejlepšími na trhu,“ pozitivně hodnotí začátek nového Fagoru Francisco Martin.

Spolu s obchodním týmem a uzavřenými dohodami se zákazníky, chtěl generální ředitel Fagor CNA Group vyzdvihnout fakt, že Fagor je všestranná značka se širokou nabídkou zboží a výrobcem zaměřujícím se na produkty na vaření a vestavné spotřebiče. Fagor CNA Group má vytvořenou hlavní nabídku aktuálních produktů a již brzy představí zcela nový sortiment s nejnovějšími technologiemi.

Zpět...

Fotogalerie

 

Copyright © 2016 Fagor. All rights reserved. Powered by Picabo Webadmin.
TOP